
Simulatie van een verkeerplein
Sensoren & actuatoren
Auteur: Zeno van der Zalm, Gertjan Schreur, Harro Beek
Onderwerp: Programmeren, STEM


Leer programmeren in Python
Auteur: Koen Stulens, Bert Wikkerink
Onderwerp: Programmeren, Wiskunde, STEM

Bootcamp Computational Thinking - Deel 3
Cellulaire automaat - Game of Life
Auteur: Bert Wikkerink
Onderwerp: Programmeren, Wiskunde

Bootcamp Computational Thinking - Deel 4
Vlakvullingen
Auteur: Bert Wikkerink
Onderwerp: Programmeren, Wiskunde

Bootcamp Computational Thinking - Deel 5
Animaties en simulaties met OOP
Auteur: Bert Wikkerink
Onderwerp: Programmeren, Wiskunde







BootCamp Computational Thinking - Deel 1
Aansturen van het grafisch scherm
Auteur: Bert Wikkerink
Onderwerp: Programmeren, Wiskunde

BootCamp Computational Thinking - Deel 2
Beeldverwerking
Auteur: Bert Wikkerink
Onderwerp: Programmeren, Wiskunde

TI84-Python: Sin(H)=a of Cos(H)=a oplossen
Los goniometrische vergelijkingen op.
Uitgever: Jan Elemans
Editor: Jan Elemans
Auteur: Jan Elemans
Onderwerp: Wiskunde

TI84 Python: Kwadraat afsplitsen
Herschrijf een kwadratische vergelijking
Uitgever: Jan Elemans
Editor: Jan Elemans
Auteur: Jan Elemans
Onderwerp: Wiskunde

TI84-Python: Wortel vereenvoudigen
Vereenvoudig de wortel.
Uitgever: Jan Elemans
Editor: Jan Elemans
Auteur: Jan Elemans
Onderwerp: Wiskunde


Cirkel omtrek en oppervlakte TI84 Python
Omtrek en oppervlakte cirkel
Uitgever: Jan Elemans
Editor: Jan Elemans
Auteur: Jan Elemans
Onderwerp: Wiskunde

Bepaal alle delers van een getal.
Uitgever: Jan Elemans
Editor: Jan Elemans
Auteur: Jan Elemans
Onderwerp: Wiskunde