TI Python BootCamp Deel 5
Objectgeoriënteerd programmeren
Auteur: Koen Stulens, Bert Wikkerink
Onderwerp: Programmeren , Wiskunde , STEM
Tags TI Python BootCamp , Algorithm , Coderen , Programmeren
Everything is an object in Python. Wat is ObjectgeOriënteerd Programmeren (OOP)? Hoe kan OOP helpen met het werken met wiskundige en wetenschappelijke definities (objecten) en eigenschappen (attributes).
Video's: BootCamp: Deel 1 - Deel 2 - Deel 3 Feedbacksessie
Klassen & Objecten
- Lesbrief
- Code: BP5_Klassen.tns
Attributen & Methodes
- Lesbrief
- Code: BP5_Methodes.tns
Virtuele STEM-experimenten
- Lesbrief
- Code: BP5_vSTEM.tns
Programmeeropdrachten
- Opdrachten
- Code: Opdracht_5.tns
- Code-oplossingen: BP5_Oplossingen.tns
Verdieping
Code:
- Inheritance: VP5_Inheritance.tns
- Polymorfisme: VP5_Polymorfisme.tns
- Prim-algoritme: VP5_Prim.tns
Extra
- TouchingCirkels: EX5_TouchingCirkels.tns
- BouncingBalls: EX5_Kerstballen.tns