Symposium 2010
Grafische en symbolische rekentoestellen in het secundair
en hoger onderwijs
Syllabus 2010
Plenaire lezingen
- Het gebruik van sensoren en modelleren van data in het wiskundeonderwijs
Hans Kammer Powerpoint - De meerwaarde van TI-Nspire voor de tweede graad
A. Droessaert en E. Goemaere Tekst - Dynamische en interactieve wiskunde met TI-Nspire™ technologie
Koen Stulens tekst 2.0 tekst 2.1
Werkgroepen
- Praktisch gebruik van de TI-84 Plus in de lessen statistiek
Philip Bogaert Cahier 24 - Mijmeringen over oneindig met de TI-84 Plus
Didier Deses Tekst - De eerste stappen met de TI-Nspire 2.1 voor de tweede graad
Annelies Droessaert en Etienne Goemaere Cahier 21 - Een schat aan TI-Nspire materiaal ligt zomaar voor het grijpen
Etienne Goemaere Cahier 26 - Functies en vergelijkingen van de tweede graad met CAS
René Hugelshofer Cahier 27 - Een nieuwe CAS-aanpak voor raakproblemen
René Hugelshofer Tekst - Het gebruik van sensoren en modelleren van data in het wiskundeonderwijs
Hans Kammer Tekst - Van driehoeksmeting naar goniometrie
Wendy Luychx en Mark Verbelen Cahier 25 - De TI-84 Plus versus TI-Nspire: een objectieve vergelijking
Dominiek Ramboer Powerpoint - De eerste stappen met TI-Nspire 2.1 voor de derde graad
Jürgen Schepers Tekst - Documentenbeheer en nuttige basishandelingen met TI-Nspire 2.1
Jürgen Schepers Tekst - Onderzoekscompetenties
Peter Vandewiele Cahier 22